Direktlänk till inlägg 11 november 2011

nejmen tjenare!

Av emma larsson - 11 november 2011 23:21

hej alla goa & glada :) sorry att jag inte har bloggat på läääänge men jag inte haft någon ork eller tid att göra det .

För det första har jag haft huvudvärk lite då & då dom här två veckorna som gått ... sen har jag vart med massvis med underbara vänner .

Men nu kör jag igång igen ., idag var jag på stan med matilda s , alva och klara , från min nya klass på borgis , asså dom är verkligen dom bästa bästa bästa !!!!! så sjukt underbar personer som jag kan snacka med & skratta med .. vi kommer få så många roliga & mysiga minnen ihop .

iaf här är en liten lista eller kanske stor då .. på vad jag önskar mig i jul

Mamma & pappa frågade mig härom dan om jag kunde göra en önske litsa , dom har tydeligen börjat köpa lite saker till mig .. det vart 58 punkter tillslut så dom får nog skika vidare listan till en del i släkten som ger mig julklappar !

Aja här kommer det:

en iphone 4 s eller bara en iphone 4

pengar så jag kan köpa en systemkamera ,,

lite smink som är bra att ha , typ : mascara , puder , aah & sånt

kläder : tröjor , nya jeans,linnen , en jätte snygg mössa som jag nu inte kommer på vad den/det heter men men .. kanske kommer ett innlägg om det nån gång framöver ..

parfymer :P asså jag är nästa peroende av det , men man vill lixom lukta gott :)

strumor ,trorsor , bh , svart , vit, rosa :=)

ett par snygga gummistövlar som jag kan ha när jag är lite social & hänger med mamma & pappa till mormor & morfars stuga <3 det var allt  puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma larsson - 30 december 2011 13:50


HALLOJ!  idag är det ju fredag och då är allt perfekt och mysigt , ikväll blire att va med familjen & tare lungt . sen imorn så går jag in till bästa grannen malin och frågar om hon kan hjälpa mig med mina naglar , ska nämligen ha lösnaglar imorn på ...

Av emma larsson - 29 december 2011 21:41

tja tja :) just nu sitter jag i min säng och kollar på film och bara myser , dagen idag har vart väldigt seg pågrund av att jag är lite förskyld men det börjar bli mycket bättre ! imorn äre fredag och då betyder det att jag måste väl vara hemma den h...

Av emma larsson - 28 december 2011 15:09

Heeej väldigt ledsen för att jag inte bloggat men som sagt har jag lovat att det blir ett inlägg VARJE dag . Men iallafall så kan jag väl passa på att berätta lite om hur min jul va och hur det blir på nyår . Julen för mig har vart helt underbar ...

Av emma larsson - 20 december 2011 16:11

tjena tjena ! rubriken talar stoooooooort ! som sagt imorn gäller det för mig , alva , matilda & klara att bara äga i julshowen i skolan ! vi ska ju först & främst ha kul men vi ska ju oxå vara bra ! har säkert nämnt låten vi ska köra men om inte så ...

Av emma larsson - 14 december 2011 17:31

Tjenare ! om 10 dagar sitter vi väl alla där med familjen eller släkten och har det bara skit gött , just nu är jag lite sur eftersom det inte är någon snö :O . Hoppas verkligen den kommer så man får lite mer julkänsla ... mycket mycket mysigare med ...

Presentation

halloj ! nu har du kommit rätt för här kan du läsa om fotografering och min vardag och min musik och massor med annat kul :) följ bloggen nytt varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards